martes, 25 de junio de 2013

CASAL D'ESTIU ESPLAI EL RACONET

CASAL D'ESTIU:

25/06/2013

Mitjans:

Avui ha estat el nostre primer dia! I hem rebut una visita inesperada! A vingut en Fèlix a visitar-nos al llarg de tot el casal i ens a deixat la següent carta:



Estimats nens i nenes de l’Esplai el Raconet,
Sóc en Félix el germà del Llampec, com que el meu germà a marxat a forà de vacances e pensat que podria venir jo a fer-vos companyia al llarg d’aquest casal d’estiu, ja que pel que m’han explicat sempre feu moltes cosses.
L’altre dia de camí vaig veure una carpa d’un Circ o això hem van dir. Tenia una forma així, van encertar dient que era un circ?


Vosaltres sabeu com es el circ? Que es fa? M’agradaria molt que m’expliquéssiu ja que jo soc d’un petit poble del Pirineu i allà no n’he sentit  a parlar mai. També és el primer cop que surto d’aquell poblet.
Espero que entre tots hem pugueu explicar el que és el circ i puguem fer moltes activitats junts!

Félix.
P.D.: Us deixo fulls per que hem feu un dibuix d’un circ.

Us deixem les fotos del dia d'avui:















Us esperem demà per anar a la piscina! Papis recordeu de posar-nos gorro, ja que estarem a la piscina interior!

En Fèlix i Monitors del Raconet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario